-->

utorok 24. septembra 2013

MAC lipstick - Candy Yum Yum

Hi sweeties:)

Ak ma náhodou niekto sledujete, viete, že v poslednom príspevku som spomínala blížiaci sa príspevok o mojom novom kúsku z dielne MAC:) A olalááá, je tu! 
Je BOŽSKÝ! Je DOKONALÝ! 
Nechcem príliš chváliť, ale nedá sa inak. Áno, ide o môj nový rúž s rozkošným názvom "candy yum yum". Toto leto som sa s ním stretla prvýkrát, pretože ho vlastní moja kamarátka. Dala mi ho vyskúšať. Odvtedy som vedela, že proste bude môj. 
Plná sýta farba ----> veľmi výrazná farba -----> dalo by sa pomaly povedať neónová farba!
Drží ako kliešť. Vpije sa do pier a máte pokoj. Občas z neho zotieram zvyšky ešte na druhý deň. Podotýkam, že v odlíčovaní sa som veľký pedant. Nemala som ho rozmazaný okolo pier, ani na zuboch a nemusela som sa po každom hlte kávy zo "starbucksku" pozerať, či ho tam ešte mám. Je matný a aj keď je ružový, nezožltšuje (to je slovo) zuby. 


Ja som ho kúpila za 20 kanadských dolárov (aj s taxou), čo je v prepočte približne 15 €. Ale to nechcem kecať. Jedna vec sú moje počty  a druhá vec sú reálne ceny na Slovensku, ktoré vôbec netuším aké sú. Nič to, koho to zaujíma, ten si zistí. Nie je to práve najlacnejšia záležitosť a pre mnohé z Vás je to možné pasé, ale ak Váš tá cena až tak neodrádza a nevadí Vám na seba pútať pozornosť, go ahead:)


3 komentáre:

  1. Mam podobnou barvu od Mememe,ale nenosim. Pritel rekl,ze vypada jak lacinna z 80.let:D
    Tobe ale sekne,libi se mi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha, našťastie ja som sa s takou reakciou ešte nestretla, ale ktovie :D Ale jasné, nie každá farba je pre každého :)

      Odstrániť
  2. je nejaký odtieň, čo ti nesedí?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...